My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dag 68

Publicerad 2010-03-09 21:04:43 i Allmänt,

Jag var hemma idag för att beskona min hals från världen och ta det lugnt. Vara lite deprimerad, kolla på tv, ta en promenad till Ica och köpa fiskbullar till lunch. Och precis i denna sekund inser jag att jag knappt räknat någon matte alls, och vi har prov på tosdag morgon klockan åtta noll noll.

Herregud herregud herregud.

Nu börjar jag nästan längta lite till studenten. Efter det kan jag göra precis vad jag vill. Slippa ha prov att plugga till, uppsatser att skriva, böcker att läsa. Slippa matteboken. I alla fall för ett tag, tills jag börjar plugga igen. Men det lär ju dröja.

Här är i alla fall tre bilder från veckan i Val Thorens. Fina fina Val Thorens. Jag måste erkänna att jag nog hade lite ångest över matten där också, men det vara bara den allra kortaste stunden då jag tänkte på Sverige eller då Jessica tog fram sina spanska grammatikböcker.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela