My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dag 278

Publicerad 2010-10-05 21:42:52 i Allmänt,

Idag flyttade jag HuvaN till Uppsala. Eller ja, hennes grejer då. Och hon var ju med förstås. Så när vi skulle tanka, så tankade jag en tredjedel etanol som vanligt, och resten 95. Så när HuvaN betalade blev det 130 kronor. Det verkade oerhört lite för cirkus 20 liter totalt. Efter en stunds funderande tittade vi på kvittot, och såg att kassakillen hade glömt att slå in bensinen, utan bara slagit in etanolen. Jävla sär. Jag hade till och med sagt till honom att jag tankade lite av varje. Men men, som vi säger i vår familj: Bra för mig, men dåligt för dig!

På vägen upp lyssnade vi på en cd som jag tror heter Absolut Unforbetable, och det var i precis rätt stämning. Senare på Ikea gick vi runt och trallade på förljade låt, och var allmänt sär.

Men det var en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela