My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dag 253

Publicerad 2010-09-10 21:37:22 i Allmänt,

Alltså nu är det såhär. I onsdags var jag hos frisören, för jag tänkte att det skulle få mig att känna mig gladare (med tanke på att jag klippt mig själv i över ett år). Men det hjälpte inte. För då kom ett annat slag i ansiktet. Så igår köpte jag en ny plånbok. Den hjälper nog i sinom tid.

Men jag vill åka någonstans. Lära känna nya människor. Alltså inte bara träffa nya människor, utan faktiskt lära känna dem, bli vän med dem. Eller kanske bara åka någonstans för att slippa tänka på allt som är här hemma.

Det är så konstigt det här med hemma. Det är det absolut bästa stället på hela jorden och man är alltid trygg. Borta bra, hemma bäst. Så är det ju. Men ändå är det olidligt att sitta fast här, inte kunna röra sig ur fläcken, vara tvungen att stå ut med det som händer. Eller inte händer.

Mitt liv är kaos och jag trivs inte riktigt.


                                                                                                                                          (bilder från februari)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela