My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dag 270

Publicerad 2010-09-27 18:34:13 i Allmänt,

Idag är det tre år sedan jag tog hål i örat. På dagen. Det var HuvaN som sa det till mig. Jag minns det verkligen. Vi hade haft mentorsdag, och varit och klättrat på Klätterverket i Sickla. Efteråt slängde jag på HuvaN en hjälm och vi åkte med WRF till Forum för att ta det där hålet. Fan vad ont det gjorde. Det var ju inte ett "vanligt" hål, utan där uppe ni vet, där d finns lite bråsk.

Som sagt tog vi ju moppen, smart som jag var. När jag sedan skulle sätta på mig hjälmen igen och åka hem, kan ni ju tänka er hur det kändes i örat. Jag tror att det tog över ett år för det att läka totalt. Oberoende av min hänsynslösa behandling.




Bild från HuvaNs bilddagbok.

Kommentarer

Postat av: Huv.

Publicerad 2010-09-30 22:00:30

Vad söt du va.. :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela