My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

22 mars

Publicerad 2011-03-22 16:29:13 i Allmänt,

Igår hade jag middag. Det blev så himla bra och trevligt. Till och med Max var med på skype!

Jag hinner eller orkar inte riktigt skriva så mycket. Vill skriva mycket mycket mycket, men nu har jag ju faktiskt två bloggar att hålla reda på.

Har inte riktigt fattat än vad som händer. Jag vet ju att jag ska åka och vara borta skitlänge, men det känns liksom inte. Askonstigt. Det känns bara jobbigt att behöva packa så himla mycket saker, som inte ens får plats. Men det blir nog bra.

Jag fick brevpapper och kuvert på posten igår från Eeva och Sven. De hade till och med skickat med 20 euro frimärkspengar. Jättefint! Det blir mycket brev hit och dit. Det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela