My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

24 september

Publicerad 2012-09-24 19:50:12 i Allmänt,

Jag kanske skulle börja blogga igen. Mer för skrivandets skull. Det är ju så trevligt att skriva. Jag skulle vilja skriva en bok. Problemet är bara att jag inte har så mycket fantasi. Eller inte den typen av fantasi i alla fall.

Jag kan ju skriva om vad som helst egentligen. Och det är väl det som är det värsta. Det kanske är bra för mig att hitta på en historia? Få leva mig in i någon annans tankar och känslor, utan att det blir övermäktigt. Lite mer som i "Naiv. Super.".

Ibland känns det som att jag är med i en film. Som just nu till exempel, till Mumford&Sons nya skiva i öronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela